Garantie & Reparatie

Garantie & Klachten

Garantie
Teddy’s garandeert dat elk door haar geleverd product voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Op alle producten zit de wettelijke garantie. Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en/of de beschadiging is ontstaan door opzet, onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Klachten

Buiten zichttermijn
Heb je bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk of heb je een klacht over een artikel? Dan is het belangrijk dat je in het bezit bent van de factuur (origineel of kopie) of ander bewijs van de aankoop.
1. Vul het contact formulier in en omschrijf zo nauwkeurig mogelijk je klacht en vermeld hierbij de aankoopdatum, het factuurnummer en het artikelnummer van de aankoop. Tevens stuur je een aantal foto’s mee waarop de klacht goed te zien is.
2. Zodra de foto’s zijn beoordeeld door de afdeling klachten & garantie nemen we binnen 5 dagen contact met je op over het verloop van deze klacht en eventuele retourzending.
 

Retour sturen
Zijn we overeengekomen dat het artikel retour gestuurd moet worden?
Doe dit dan met de factuur (origineel of kopie) of ander bewijs van aankoop en de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) naar:
Teddys.nl
Afdeling Klantenservice
Zijdstraat 67
1331 EB Aalsmeer
 

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in de eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt. De kleding dient te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk.

Wanneer wij het artikel met de klacht hebben ontvangen, sturen wij je een ontvangst bevestiging. We zullen de klacht in behandeling nemen ter beoordeling en contact opnemen met de leverancier. Daarnaast nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op over de afhandeling van de klacht.


 

Ga naar boven