Retouren

Retouren

Niet tevreden over jouw aankoop of is de maat niet goed? Geen probleem! Bij Teddys.nl kun je een artikel binnen 14 dagen retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en het in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking.


Retourneren via Post.nl?

Bijl retourneren vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden.
1.  Vul het bijgeleverde retourformulier volledig in.
2.    Meld bij onze klantenservice via service@teddys.nl aan dat je een artikel wilt retourneren. Vermeld hierbij de volgende gegevens: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer,
       bestelnummer, het te ruilen artikel en de maat. 
3.    Via e-mail ontvang je een bevestiging van je verzoek met hierin instructies voor de verzending van het artikel.
4.    Zodra wij de zending ontvangen hebben, sturen wij een ontvangstbevestiging via e-mail .
5.    Wij storten het aankoopbedrag minus de evt. verzend en/of rembourskosten binnen 2 werkdagen terug. De termijn gaat in zodra wij de ontvangstbevestiging van het geretourneerde artikel aan jou verzonden hebben.

Retourneren bij de winkel?

Je kunt er ook voor kiezen om de artikelen gekocht in onze webshop te retourneren in onze 'stenen' winkel Teddy’s Zijdstraat 67, 1431 EB in Aalsmeer. Ook hierbij geldt de termijn van 7 werkdagen. De artikelen dienen compleet en ongebruikt en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking te worden geretourneerd. Neem de factuur mee. Het retour bedrag wordt binnen 2 werkdagen op je bankrekening gestort. Er wordtr geen cash geld uitgekeerd.

Kosten
De kosten voor het retourneren, zijn voor jouw eigen rekening. Eerder in rekening gebrachte verzendkosten zullen niet worden vergoed.
Het transport risico ligt bij jou. Wij adviseren je dan ook om de verzendservice met tekenen voor ontvangst te gebruiken.

Ruilen
Momenteel is het helaas nog niet mogelijk om je bestellingen direct om te ruilen. Wat je natuurlijk wel kan doen is een nieuwe bestelling plaatsen en de artikelen die je wil ruilen, retourneren volgens bovenstaande procedure.
Geef bij de nieuwe bestelling aan dat het om een omruiling gaat, dan neemt Teddy's de verzendkosten van de nieuwe bestelling voor haar rekening.

Heb je nog vragen hierover? Kijk dan bij de veel gestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice via service@teddys.nl
 

Ga naar boven