Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij neem dan contact via het contactformulier op de site.

Heb je een klacht: stuur een email naar service@teddys.nl, we zullen je klacht dan behandelen en z.s.m. naar een oplossing zoeken.

Heb je een technisch probleem: neem dan contact op met onze klantenservice via 0297-344370.


Zoektip!

Wil je zoeken binnen deze pagina? Met de toetscombinatie 'CTRL' en 'F' opent een zoekvenster waarin je een zoekterm kunt invoeren.
 

Bestellen

Hoe kan ik artikelen bestellen?

Wij hebben erg veel leuke artikelen in de webshop en gelukkig is het bestellen eenvoudig. Wij verwijzen je graag naar: bestellen bij Teddys.nl

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.
Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:
- Er is een verkeerd e-mailadres ingevuld. Controleer of jouw bestelling wordt vermeld bij mijn bestelling;
- De bestelling is nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje staan en maak je bestelling af.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Je kunt je bestelling vóór de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelwagentje. Na de betaling, is dit niet meer mogelijk. Wil je toch de bestelling annuleren en/of wijzigen neem dan z.s.m. contact met ons op.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De bestelling wordt nadat de betaling bij ons is binnen gekomen binnen 2 werkdagen geleverd op het opgegeven adres. Graag verwijzen we je naar verzenden.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Als je een bestelling op en ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. Je kan per bestelling één afleveradres invoeren. 

Wat zijn de bezorgkosten?
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening bij een bestelling boven € 50,00. Daaronder brengen wij € 4,50 in rekening voor de bezorgkosten. Graag verwijzen we je naar bezorgen & afhalen.

Betalen
Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
Via overschrijving, ideal en afhalen + betalen in de winkel.
Kan ik ook onder rembours laten verzenden?
Wanneer je onder rembours artikelen wilt ontvangen moet je telefonisch contact opnemen met Teddy's telefoonnr. 0297-344370. De kosten hiervoor zijn € 15,00 

Sparen en registreren 
Ik ben al klant bij jullie in de winkel. Moet ik mijzelf evengoed registreren?
nee dat hoeft niet. Klik op inloggen. Vul het bij ons bekende emailadres in en klik op wachtwoord vergeten.
Daarna kun je in je accountgegevens het wachtwoord veranderen en eventuele aanpassingen doen.
Ik ben al klant bij jullie in de winkel.  Kan ik ook online sparen?
Ja dat kan, de punten worden bij elkaar opgeteld, mits je jezelf registreerd op het bij ons bekende e-mailadres.

Hoe weet ik op welk e-mailadres ik bij jullie geregistreerd sta?
Het systeem herkent alleen de bij ons bekende email adressen.
Hoe weet ik hoeveel punten ik gespaard heb?

Wanneer krijg je geen punten?
Bij afgeprijsde artikelen krijg je geen spaarpunten.

Ruilen en klachten

Kan ik artikelen ruilen?
Wij doen onze uiterste best om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Graag verwijzen we je naar: uitleg retouren

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met je oplossen. In het contactformulier kun je klachten melden. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. Je kunt ons ook bereiken op telefoonnummer +31 (0)297 344370 op maandag t/m vrijdag van 09:30 - 17:30 uur. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling. Graag verwijzen we je naar garantie en reparatie

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk  contact met ons op. Je kan ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)297 344370. Is dit niet mogelijk? Gebruik dan het contact formulier op de webshop teddys.nl. Wij nemen dan contact met je op.
 

Klanten

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
Wanneer je nog geen klant bent bij Teddys.nl dien je jezelf eerst te registreren als klant. Klik dan op registreren om een eigen account aan te maken. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen.

Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
In je account kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je adresgegevens te wijzigen

Ik heb een nieuw e-mailadres
In je account kun je zelf je e-mailadres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je e-mailadres te wijzigen.


 

Ga naar boven