Verzenden

Verzenden

Je bestelling wordt door postNL bezorgd. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en het is mogelijk de verzendstatus te volgen via Track & Trace.
Bij een besteling van € 50 of meer brengen wij geen verzendkosten in rekening. Daaronder bedragen de verzendkosten € 4,50 euro.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

1. Na betaling en verzending van je bestelling ontvang je een uniek Track & Trace nummer per e-mail. Op ieder pakket zit een streepjescode met een bijbehorend nummer. Indien je dit unieke 3S-nummer, in combinatie met postcode, in de daarvoor gereserveerde ruimte op de Track & Trace website invult, kan je door op 'zoeken' te klikken de verzendstatus verkrijgen. Voor meer informatie  track & trace.link invoegen.

2. Ben je niet in de gelegenheid het pakket in ontvangst te nemen? PostNL biedt het pakket standaard een tweede keer aan. Als aflevering dan nog niet mogelijk is, krijg je drie weken de tijd jouw pakket op te halen bij een PostNL Postkantoor in de buurt.

3. De bestelling zal normaal gesproken binnen een werkdag na betaling binnen moeten zijn, maar ook wij zijn afhankelijk van de bezorgdienst. Wij doen ons uiterste best om je bestelling (indien voorradig) nog dezelfde werkdag (voor 16:00 uur besteld) hier de deur uit gaat. Als je in het weekend bestelt, wordt er dinsdag geleverd. Indien wij niet binnen de toegezegde termijn kunnen leveren, bijvoorbeeld omdat een artikel niet op voorraad blijkt te zijn, dan ontvang je een mail waarin een nieuwe leveringsdatum wordt voorgesteld.

 

Ga naar boven